Контекстна реклама добра тим, що залучає на сайт цільових користувачів - відвідувачів, зацікавлених в рекламованому товарі чи послузі. Контекстна реклама дозволяє чітко співвідносити витрати з результатами: клієнт платить тільки за тих користувачів, які клыкнули по оголошенню і перейшли до нього на сайт. Ключові особливості контекстної реклами: Багаті можливості точного націлювання; Чітке співвідношення витрати / результат; Оперативність; Можливість роботи з невеликими бюджетами. Принцип роботи контекстної реклами наступний: допустимо, хтось шукає в мережі Інтернет, де купити телефон "Sony Ericsson W610". При введенні відповідного запиту в пошукову систему, наприклад, Яндекс-"Sony Ericsson W610 купити" пошуковик видає сайти з відповідною (релевантної запиту) інформацією. Крім того, фірми, що торгують в Інтернеті стільниковими телефонами, публікують відповідні даним запитом оголошень, які можна побачити зазвичай в правій частині сторінки пошукової системи. Таким чином, по вищерозглянутих запитом, користувач мережі може побачити рекламні оголошення на кшталт "Шукаєте телефон Sony Ericsson W610? - У нас найвигідніші ціни!" Зрозуміло, за такі оголошення рекламодавець платить гроші. Знімаються гроші з рахунку рекламодавця за кожен перегляд оголошення ким-небудь. Крім трансляції оголошень безпосередньо на сторінках пошуковиків, ці оголошення показуються також на сайтах відповідної тематики. Якщо у вас сайт про стільникові телефони, це може бути не обов'язково інтернет-магазин, а просто сайт, де описані різні моделі, їх технічні характеристики. і т.д, то на вашому сайті можуть публікуватися відповідні комерційні оголошення. Відвідувачі, які зацікавилися оголошенням, переглядають його, за що з рахунку рекламодавця знімається певна сума, частина якої йде системі контекстної реклами, а частина-власнику сайта!