Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 29.03.2024, 12:54
Вибирай
Категорії розділу
Різне [4]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 2849
Тільки українська!
Статистика


Каталог статей

Головна » Статті » Різне » Різне

Що дає контекстна реклама
Контекстна реклама — це ефективний метод донесення інформації до цільової аудиторії мережі Інтернет. Оплачується по кліках (переходам на сайт), а не по показах. Рекламодавець платить тільки за цільових відвідувачів. Кількість рекламних місць на рекламних майданчиках буває обмеженою, і показуватимуть оголошення тих рекламодавців, які призначають велику ціну за клік. Тому, в конкурентних тематиках ціна одного кліка (відвідувача) буває вище первинного, але не більш встановленого рекламодавцем максимуму.
Основні переваги контекстної реклами:
• Забезпечує цільове використання рекламних засобів. Реклама точно націлена на тих користувачів, хто вже проявив зацікавленість в рекламованих товарах/послугах, ваше рекламне повідомлення показується тільки тим, хто ввів відповідний запит в пошукову систему, тобто бюджет витрачається тільки на «цільову» частину аудиторії – ваших потенційних клієнтів.
• Створює враження турботи про покупця. Рекламне повідомлення сприймається користувачем не як нав'язлива реклама (вас не відривають від проглядання улюбленого фільму на показ реклами), а як додаткова корисна інформація, що допомагає зорієнтуватися серед величезної кількості однотипних пропозицій.
• Таргетінг. По ефективності таргетинга, контекстна реклама у багато разів перевершує всі відомі засоби масової інформації, не викликає негативних реакцій у клієнтів, не є нав'язливою і дратівливою. Вона лише допомагає знайти користувачеві те, що він сам шукає. Технології Інтернет-реклами дозволяють забезпечувати показ реклами цільовій аудиторії, на яку орієнтована рекламна компанія в Інтернет, а також використовувати можливість «геотаргетинга» (показ Інтернет-реклами користувачам з певного географічного регіону, наприклад, тільки по м. Вінниця і Вінницькій області ). Такі можливості, з одного боку - дозволяють підвищити віддачу від рекламної компанії в Інтернет, з другого боку - оптимально використовувати рекламний бюджет.
• Підвищує лояльність покупців. Люди, які поставили питання про ваш товар або послугу, вибрали ваш сайт як відповідь, – вже розглядають можливість купити саме у вас те, що шукали, тобто, в набагато більшій мірі схильні до покупки саме вашого товару або послуги.
На даний момент контекстна реклама – один з найефективніших видів Інтернет реклами, що динамічно розвиваються, дає більщий потік цільових клієнтів і ефективно підвищує продажі.

http://seo-lemberg.com.ua/kontekstna-reklama-saita-v-internete/
Категорія: Різне | Додав: opavlova171 (09.04.2013) | Автор: Менеджер
Переглядів: 2585 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]









Форма входу
Логін:
Пароль:
Випадковий анекдот
Пошук
Loading

Корисні посилання

Найкращі Українські смс
Корсні поради, замітки, рецепти



Copyright MyCorp © 2024